torsdag 17 maj 2012

Kan inte låta bli....

Att tjuvstarta lite här, kanske borde S börja att berätta hur denna lilla saga började....
Men han är ute och seglar med sin barndomskamrat Stor-M (vi har så många M-ar runt om oss så alla M-ar får en extra benämning) jag måste erkänna att jag är vändans Avundsjuk över detta. Men nu är hon i alla fall på väg hit upp till Stockholm och då blir det mer segling även för mig. Skönheten bodde i Jönköping så det har gått en del helger för S att få henne klar. Men allt detta får han berätta.
Detta äventyr är helt nytt för mig måste nog säga att jag är en riktig landkrabba som inte gillar när det gungar under fötterna, så lite skeptisk var jag inför detta. Men jag bestämde mig som alltid att inte döma ut detta innan jag provat ett par gånger. En del av min personlighet som jag ser som en styrka.
För tre helger sedan var det dax att få träffa denna skönhet som jag hört så mycket om... måste erkänna även om det känns lite löjligt, att lite avis var jag på henne som fick alla dessa lediga helger.
Men när jag såg henne var all avundsjuka som bortblåst. Hon är fantastiskt vacker och S har gjort ett fantastiskt jobb under våren för att hon ska bli klar.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar