söndag 5 augusti 2012

Helg!

Då var ännu en helg Snart nått sitt slut, det här är första helgen på längden som inte tillbringades i båten. Det känns lite märkligt.
Men förra helgen så hade jag tjej helg på La Vie.


Det var en härlig helg som jag tillbringande vid bryggan i solen.


Jag passade på att bara ligga i solen, lyssna på min fjärde Sandhamns deckaren. Promenera runt på Djurgården och äta glass.


Det frukost för en, det var som att åka på spa fast utan behandlingar för min del.... La Vie blev väl omhändertagen...
Skarndäcket blev rengjort, lådorna med mat och porslin tömdes och stoppades ur. Det blev lite övrigt fix och trix oxå.


Sötaste Carro kom och hängde med oss hela lördagen och det blev en skön stund med tjejsnack och en massa skratt.
Jag kände mig otroligt ut vilda och nöjd när Sjöbusen kom och hämtade upp mig på måndagskvällen.
Det var skönt att bara vara utan tv bara sina egna tankar och funderingar.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar